W jakim konteksie rozumiesz ponizsze cytaty?
cytaty z 'stary czlowiek i morze' jest to opowiadanie odczytywane jako metafora ludzkiego losu.

1. 'człowiek nie jest stworzony do klęski'
2. 'glupio jest nie mieć nadziei'
3.'moze pokonać kazdego, jezeli dostatecznie sie uprze'

2

Odpowiedzi

2010-03-07T20:41:07+01:00
1 Człowiek ma żyć rozważnie
2 zawsze trzeba mieć nadzieję
3Jeśli masz chęci zrobisz wszystko
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:43:05+01:00
1. Człowiek nie jest stworzony do klęski - Człowiek jest po to, by tworzyć, nawet jeśli coś mu nie wyjdzie. Nie może zważać na niepowodzenia, walczyć do końca, zawzięcie.

2.Głupio jest nie mieć nadziei- Bez nadziei trudno cokolwiek osiągnąć, będąc od początku nastawionym na porażkę. Ta wartość jest bardzo ważna w życiu, pomaga nam w doświadczeniach, kiedy sprawdzamy własne możliwości i to, na ile nas stać, co możemy jeszcze w życiu osiągnąć, czego dokonać.

3. Może pokonać każdego, jeśli się dostatecznie uprze - Upór i konsekwencja to bardzo ważne cechy, które pomagają nam w osiągnięciu postawionego sobie celu.

Mam nadzieję, że pomogłam ;)

2 5 2