Odpowiedzi

2010-03-07T20:48:16+01:00
3b
dziewczyn 12
uczniów 23
23-12=11 - liczba chłopców w klasie 3 b

3a
uczniowie 25

11+2=13 - chłopców, bo jak z klasy 3a zabierzemy jednego ucznia, to w obu klasach będzie po 12 chłopców.

Czyli w 3a jest 13 chłopców, a w 3b jest 11.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:50:07+01:00
Klasa 3b
23 uczniów w kl.3b+1chłopaka przeniesionego z kl. 3a=24uczniów
24 uczniów kl.3b -12 dziewcząt tej kl.=12 chłopców

klasa 3a
25wszystkich uczniów-1 przeniesiony do kl.3b =24uczniów ÷ 2=
12 dziewcząt i 12 chłopców w kl.3a
w obydwóch klasach jest tyle samo chłopców,czyli po 12
1 1 1