Odpowiedzi

2010-03-07T20:50:43+01:00
-nie reguluje się poziom glukozy (cukru) we krwi,
-uruchamia rozpad glikogenu do glukozy,
-brak szybkiej mobilizacji organizmu wobec zagrożenia (stres)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T21:15:10+01:00
1)brak regulacji poziomu glukozy we krwi
2)bez adrealiny uruchamia się rozpad glikogenu do glukozy
3)organizm nie umie sobie poradzić w zagrożeniu stresie (mobilizacja do walki lub do ucieczki)
1 5 1
2010-03-07T22:30:32+01:00
Wolniejsze bicie serca, ospałość, wolniejsza przemiana materii
1 1 1