Zadanie 1.
Czym się różni koło od okręgu.
Zadanie 2.
2 dag jaka to część kilograma.
Zadanie 3.
Statystyczny polak zużywa rocznie ok.40kg opakowań.Statystyczny mieszkaniec krajó wysoko uprzemysłowionych zużywa rocznie 3,75 razy więcej opakowań niż polak. Ile to kilogramów ?

3

Odpowiedzi

2010-03-07T20:46:59+01:00
1. Koła to cała figura ze środkiem, a okrąg to tylko sam obwód koła.

2. 2 dag to 1/50 część kilograma.

3. 3,75*40=150kg
2 5 2
2010-03-07T20:47:48+01:00
Zd1
Koło jest obszarem jaki wyznacza okrąg, tzn okrąg to tak jakby sama kreska a koło to to co jest w środku
zd2
2dag=0,02= dwie setne
zd3
40*3,75=150
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:48:30+01:00
Okręgiem nazywamy krzywą, której wszystkie punkty leżą w tej samej odległości od danego punktu zwanego środkiem okręgu.

Koło to część płaszczyzny ograniczona okręgiem wraz z tym okręgiem.
czyli okrag jest w srodku pusty a kolo pelne(zamalowane)
2.
2dag=?kg
1kg=100dag
2dag=0,02kg
3,
40kg*3,75=150kg
2 5 2