Odpowiedzi

2009-10-21T23:47:31+02:00
3 i 3/4 razy 0,8+2 całe dwie trzecie razy 0,3=15/4 * 8/10 +8/3 * 3/10= 120/40 +24/30=3 i 8/10=3,8


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T23:47:58+02:00
15/4 * 8/10 = 8/3 * 3/10 = 38/10 = 3,8
1 5 1
2009-10-22T01:15:39+02:00
3 i 3/4 razy 0,8 + 2 i 2/3 razy 0,3= 15/4 razy 0,8 + 8/3 razy 0,3= 15/4 razy 8/10 + 8/3 razy 3/10 = 6/2 + 4/5 = 30/10 + 8/10 = 38/10 = 3,8
1 5 1