Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:54:23+01:00
A) P=4,6cmx4,6cmx6=126,96cm²

b) P=2,3dmx2,3dmx6=31,74dm²=3174cm²

c) P=0,9mx0,9mx6=4,86m²=48600cm²
2010-03-07T20:59:33+01:00
A- P= 6* 4,6 do kwadratu= 55,2cm2
b- 2,3dm=23cm
P=6*23 do kwadratu= 3174 cm2
c- 0.9m=90cm
P=6*90 do kwadratu= 48600cm2
2010-03-07T21:05:27+01:00
A) 4,6x4,6x6 = 21,16x6 = 126,96 cm2
b) 23(cm)x23(cm)x6= 529x6= 3174 cm2 (31,74 dm2)
c) 90(cm)x90(cm)x6 = 8100x6 = 48600 cm2 ( 4,86 m2)