Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T22:57:14+01:00
1. Write-wrote
2.have-had
3.not/did- didn't
4.didn't learn(nie wiem czy przeczenie dobrze)
5.don't leave(chyba)
6.don't catch
7.get-got
8.be-was/were (zależy czy l.poj. czy mn.)
9.don't want(chyba)
10.have-had
11.arrived
12.sang
13.didn't go
14.came
15.introduced
16.took
17.exchanged
18.saved
19.had
20.be-was/were
21.don't take
22.not/get-nie wiem
23.buy-bought
7 2 7
2010-03-07T23:06:15+01:00
Wyślesz mi to zdjecie w lepszej jakości na pewno ci zrobię bardzo prosze bo nic nie widać.
2 5 2