Odpowiedzi

2010-03-07T20:59:15+01:00
Stasia Bozowska- Niby słaba kobieta, a wytrzymała. Wielu próbowało, A akurat jej się udało! W jej przypadku to nie był tak zwany "słomiany zapał" Udało jej się. Dała z siebie wszystko. Dla mnie jest prawdziwą bohaterką.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T21:02:25+01:00
Stasia Bozowska bohaterka opowiadania Stefana Żeromskiego "Siłaczka" jest postacią godną naśladowania.Do końca wierna swoim ideom,walczy z ciemnotą i zacofaniem ludzi niskiego stanu(chłopstwa).Pokonuje wszystkie przeszkody,które pojawiają się na jej drodze,tym samym zyskuje sobie miłość tych dla których się poswięciła.Jest postacią pozytywną.
5 3 5