Pilne
21. Przyjechałeś/-aś na letni kurs językowy do Londynu. Będziesz
mieszkać u rodziny angielskiej. Zapytaj gospodarzy o:
• pory posiłków;
• możliwość korzystania z mediów;
• której godzinie powinieneś być w domu wieczorem.
(rozmowę rozpoczyna zdający)
Z góry dzięki

2

Odpowiedzi

2010-03-07T20:58:10+01:00
In what seasons jadacie meals? Can I watch TV, play computer and similar things? What time do I go home?
Najlepsza Odpowiedź!
  • 5476
  • Początkujący
2010-03-07T20:58:33+01:00
Welcome to what hours I need to come to meals?
Can I use your entertainment devices?
To which I can be up to the house?