Odpowiedzi

2010-03-07T21:14:11+01:00
Notatkę znajdziesz na stronie tej: http://www.festiwal.radom.pl/historia.html
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T23:51:41+01:00
Historia festiwalu

Pomysłodawcą Festiwalu jest Ewa Gęga-Osowska - absolwentka Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, studzia podyplomowe w Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie, nauczyciel dyplomowany w Zespole Szkół Muzycznych im. O.Kolberga w Radomiu, a od początku istnienia imprezy Dyrektor artystyczny Festiwalu, od 8 lat Prezes Fundacji.
I Dni Muzyki Dawnej im. Mikołaja z Radomia odbyły się jesienią 1997 r. Trzy lata później powstała Fundacja ARS ANTIQUA RADOMIENSIS, której zadaniem jest organizacja i rozwój Międzynarodowych Festiwali Muzyki Dawnej im. Mikołaja z Radomia. >>

Goście festiwalu

Festiwal miał zaszczyt gościć ponad 50 zespołów muzyki dawnej z kraju i zagranicy. Prezentujemy wybrane sylwetki artystów. >>