Pan Stanisław kupił w okolicach warszawy działkę bodowlaną o powierzchni 0,08ha płacąc 30 dolarów amerykanskich (USD) za 1m kwadratowy
przyjmując ze 1USD=2,9zł onlicz ile pan Stanisław zapłacił za tę działkę


Proszę o jak najszybsza odpowiedz !! :) BŁAGAM :D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T21:17:02+01:00
0,08ha= 800 m2
800m2x30=24000 $
24000$x2,9=69600 zł
Pan Stanisław zapłacił 69600 zł
2 3 2
2010-03-07T23:22:04+01:00
1ha=10 000m²
10 000*0,08=800m²

30 dolarów*2,9zł=87zł-tyle złoty kosztuje 1 m² działki

800m²*87zł/m²=69 600zł
odp.pan Stanisław zapłacił za działkę 69 600zł
2 1 2
2010-03-08T00:04:42+01:00
Pan Stanisław kupił w okolicach warszawy działkę bodowlaną o powierzchni 0,08ha płacąc 30 dolarów amerykanskich (USD) za 1m kwadratowy. przyjmując ze 1USD=2,9zł onlicz ile pan Stanisław zapłacił za tę działkę.

0,08ha = 800m²
1m² = 30$
1$ = 2,90zł

800 * 30$ = 24000$- tyle dolarów zapłacił za działkę
24000 * 2,9 = 69600zł - tyle złotych zapłacił za działkę

NIE JEST PRECYZYJNIE OKREŚLONA WALUTA W JAKIEJ NALEŻY PODAĆ ODPOWIEDŹ, DLATEGO ROZWAŻYŁAM OBA PRZYPADKI.

DZIAŁANIE DLA ZŁOTÓWEK W JEDNYM RÓWNANIU:
800 * 30 * 2,90 = 69 600zł

ODP. PAN STANISŁAW ZA DZIAŁKĘ ZAPŁACIŁ 24000$, CZYLI 69 600zł!

POZDRAWIAM :)