Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T21:19:26+01:00
1.znaczy to że polska pełni obrone kraju cały czas jest tu użyte porównanie że stróz broni swego miasta miejsca pracy.2.polska nie ingeruje w sprawy związane z gospodarką
2010-03-07T21:27:13+01:00
1.To znaczy,że dba o porządek wewnętrzny w państwie.
2010-03-07T21:29:49+01:00
1.znaczy to że polituka pilnuje POlskę
2.znaczy to że się nią nie zajmuje


:)