Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T21:19:20+01:00
"zaczarowana dorożka" Gałczynskiego
"między nami nic nie było" Asnyka
2010-03-07T21:23:50+01:00
"Tak mało"

Tak mało powiedziałem.
Krótkie dni.

Krótkie dni,
Krótkie noce,
Krótkie lata.

Tak mało powiedziałem,
Nie zdążyłem.

Serce moje zmęczyło się
Zachwytem,
Rozpaczą,
Gorliwością,
Nadzieją.

Paszcza lewiatana
Zamykała się na mnie.

Nagi leżałem na brzegach
Bezludnych wysp.

Porwał mnie w otchłań ze sobą
Biały wieloryb świata.

I teraz nie wiem
Co było prawdziwe.

Czesław Miłosz
2010-03-07T21:24:25+01:00
"milość "- maria pawlikowska jasnorzewska