Odpowiedzi

2010-03-07T21:22:43+01:00
1. fosforan(V) sodu
2. siarczek srebra
3. nie ma takiego pierwiastka Su chyba ale to będzie węglan tego czegoś
4.azotan(V) potasu
5. siarczan(IV) żelaza(II)
1 5 1
2010-03-07T21:31:00+01:00
Na₃PO₄ - fosforan (V) sodu
Ag₂S - siarczek srebra
Sn(CO₃)₂ -węglan cyny
KNO₃ - azotan (V) potasu
FeSO₃ - siarczan (IV) żelaza(II)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T23:36:30+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Na3PO4---------fosforan(V) sodu
Ag2S------------siarczek srebra
Sn(CO3)2------węglan cyny(IV)
KNO3----------azotan(V) potasu
FeSO3---------siarczan (IV) żelaza(II)