Odpowiedzi

2010-03-07T21:21:28+01:00
1. Szczęście
2. Miłość
3. Zdrowie
4. Czekolada
5. Ubrania
6. Płyty
7. Książki
8. Kolejne 8 życzeń
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T21:24:25+01:00
1 Pizza ale taka 100 m2
2. Rocznik żywca
3. możliwość zobaczenia ufo
4. wywiad z świętym mikołajem.
5.sejf z milionem dolarów
6.willa na karaibach z napalonymi laskami
7. czołg z II wojny światowej.
8.Bombę atomową
1 1 1