Odpowiedzi

2010-03-07T21:24:32+01:00
Fosforan (V) sodu
Siarczek srebra
Węglan ? (nie ma chyba czegoś takiego jak Su)
Azotan(V) potasu
Siarczan (IV) żelaza(II)
5 3 5
2010-03-07T21:24:56+01:00
Na3PO4 ->Fosforan (V) sodu
Ag2S -> Siarczek srebra

KNO3 -> Azotan (V) potasu
FeSO3 ->Siarczan (IV) żelaza(II)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T23:39:50+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Na3PO4---------fosforan(V) sodu
Ag2S------------siarczek srebra
Sn(CO3)2------węglan cyny(IV)---chyba chodzi o Sn?
KNO3----------azotan(V) potasu
FeSO3---------siarczan (IV) żelaza(II)
70 1 70