Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T21:35:12+01:00
Skansen- jest to muzeum etnograficzne.
kustosz- zwierzchnik kilku klasztorów.
eksponat- przedmiot wystawiony na pokaz.
oryginał- coś prawdziwego.
gablota- oszklona szafka służąca do wystawiania eksponatów.
falsyfikat- to kopie, w których dokładnie odtwarzano oryginalne dzieła
20 3 20
2010-03-07T21:40:13+01:00
Kopia-tego ci nie napisze bo niewiem o jaka kopie ci chodzi
Skansen-jest to określenie muzeum etnograficznego na wolnym powietrzu jego celem jest zaprezentowanie kultury ludowej regionuw ktorym znajduje sie ten skansen
kustosz-pracownik sluzby bibliotecznej lub zwierzchnik kilku klasztorow
eksponat-jest to przedmiot wystawiony na pokaz
orginał-rzecz prawdziwa
ekspozycja-tego nie napisze bo niewiem o jaka ekspozycje ci chodzi
gablota-częściowo oszklona szafka do prezentowania cennych dzieł sztuki
falsyfikat-to jest zfałszowana rzecz orginału


sorki ze tych 2 slow ci nie wyjasnilem ale niewiem o co dokladnie ci chodzilo
45 4 45