Odpowiedzi

2010-03-07T21:34:51+01:00
Skutki:
-utworzenie biskupstwa w Kołobrzegu, Wrocławiu i Krakowie. -arcybiskupstwo w Gnieźnie
-kościół polski w ten sposób uniezależnił się od niemieckiego arcybiskupstwa w Magdeburgu

4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T21:36:48+01:00
-dążenie do stworzenia państwa uniwersalistycznego przez Ottona II
-cesarz niemiecki Otton II przyjechał na grób św.Wojciecha I
-Otton II chciał poznać B.Chrobrego
-utworzenie biskupstwa w Kołobrzegu, Wrocławiu i Krakowie -arcybiskupstwo w Gnieźnie
-kościół polski w ten sposób uniezależnił się od niemieckiego arcybiskupstwa w Magdeburgu
4 3 4