Odpowiedzi

2010-03-07T21:37:36+01:00
-topnienia, lodów
-krzepnięcia wody w zimie
-parowania, wody w czajniku
-skraplania,pary wodnej na szybie
-sublimacji,sublimacja zamrozonego dwtlenku wegla w temp pokojowej
-resublimacji.resublimacja pary wodnej i powstanie szronu
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T21:38:17+01:00
-topnienie - przemiana lodu w wodę
-krzepnięcie - przemiana wody w lód
-parowanie - przemiana wody w parę wodną
-skraplanie - przemiana pary wodnej w wodę
-sublimacja - kiedy otwierasz zamrażalnik wylatuje taka para wodna, czyli z lodu wylatuje para wodna
-resublimacja - kiedy w pomieszczeniu jest para wodna i temperatura w tym pomieszczeniu spadnie poniżej O⁰ Celsjusza, powstaje szron, czyli z pary wodnej robi się lód
4 3 4