Potrzebuje znane angielskie poiosenki ktore chwytaja za serce i gdy sie je słyszy ma sie ciaryyy ;d i musza byc tez nie trudne do zaspiewania takim posrednim glosem no moze tez byc lekko wysokim. no i nie za bardzo wysoki i nie zabardzo niski.. bardzo wazne bo to na konkurs.. nie zbyt długie :)

3

Odpowiedzi

2010-03-07T21:36:53+01:00
"who wants to be alone" - nelly furtado
"my heart will go on" - celine dion
2010-03-07T21:40:36+01:00
Piosenka z filmu love story:
Andy Wiliams Love story


The beatles yesterday

liczę na naj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T21:41:15+01:00
Według mnie, najlepsza taką piosenką będzie: ,,Heal The World'' Michaela Jacksona.
Piosenka ma w sobie to coś, co wzrusza, powoduje, że chce się słuchać jej parokrotnie. Jest średnio-długa, a taka trudna raczej nie jest. Sama połowę umiem, a nie jestem najlepsza ze śpiewania po angielsku.
Piosenka z pewnością porusza serca, a jeśli jest świetnie zaśpiewana, wygraną masz w kieszeni.
Do tego oddajesz szacunek królowi popu, którym z pewnością był.
Po części polecam ją dlatego, że mam fazę na Jacksona. Gdyby nie umarł, pewnie nie wiedziałabym, że żyje, że był tak wspaniałym człowiekiem i że tworzył takie dzieła.