Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T21:47:52+01:00
1.Miłe przyjęcie gościa
2.Opowiedzenie o sobie
3.Zadanie kilku pytań
4.Poprowadzenie wywiadu na temat życia poety
5.Wyrażenie swojego zdania na temat poezji
6.wysłuchanie poglądów poety o poezji
7.Miła pogawędka
czy o to chodziło???
6 3 6
2010-03-07T21:58:44+01:00
1. PRZEDSTAWIENIE POETY
2.WIERSZE RECYTOWANE PRZEZ POETĘ
3. GRY I ZABAWY POETYCKIE
4.POCZĘSTUNEK
5.PODZIĘKOWANIE POECIE ZA PRZYJECIE ZAPROSZENIA
6.POŻEGNANIE SIE
7 4 7