Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T21:52:40+01:00
Jest to równoramienny trójkąt prostokątny.
c=2
a=b
^2 do kwadratu
* mnożenie
/ dzielenie

Twierdzenie Pitagorasa:

c^2=a^2+b^2
2^2=a^2+a^2
4=2*a^2
a^2=4/2
a^2=2
a= pierwiastek z 2 = 1,41
Odp.
Pozostałe boki są równe a=b=pierwiastek z 2=1,41
pozdrawiam:)
2 5 2
2010-03-07T21:53:55+01:00
√2*a=2 /:√2
a=2/√2

2/√2*√2/√2=√2
a=√2

Odp:pozostałe boki mają po √2.