Odpowiedzi

2010-03-07T21:47:27+01:00
Moim ulubionym przedmiotem w pokoju jest łóżko. Wybrałam ten mebel, ponieważ spędzam na nim najwięcej czau. Gdyby nie moje własne łóżko nie wysypiała ym się. Sądze że to najważniejsza rzecz w moim pokoju.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T21:48:57+01:00
Moim ulubionym przedmiotem w pokoju jest duży miękki, puchaty fotel.
Gdy jestem smutna i nic mi się nie chce, to włansie tam siadam, wspominam dobre czasy kiedy to np(wychodziłyśmy z przyjaciółką na drzewo i spadłam i złamałam noge to ona wtedy była mi najbliższa nie zostawiła mnie tam)
Czasmi gdy pokłóce sie z rodzicami ,przyjaciółmi siadam tam i wypłakuje sie w poduszke.To jest mój ulubiony fotel i nie zamieniłabym go na nic innego :)
Zawsze będzie w moim pokoju i zawsze będzie moim drugim przyjacielem.
14 4 14
2010-03-07T21:53:50+01:00
Moim ulubionym przedmiotem w pokoju jest łozko . Moje łóżko jest tak naprawde kanapą jest koloru zielonego , ma dwa łokietniki szarego koloru po bokach i dwie szaro zielone poduszki na srodku jest rozkladane i gdy sie spało na nim rano budzi sie naprawde wypoczetym jest duze i wygodnee .;ddd

pozdrawiam i licze na NAJ ;d
5 3 5