Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T21:54:17+01:00
Hmm...
można jakiś quiz zrobić o tematyce dowolnej :D (cokolwiek by to miało znaczyć - zależy co lubią u ciebie dziewczyny ;])
w zasadzie jeśli masz do dyspozycji cała godzinę to można zrobić teleturniej, gdzie biorą udział chętne dziewczyny(liczba zależy od aktywności twojej klasy :D)
ogólnie może być konkurs odnośnie jakiejś lektury którą ostatnio omawialiście, jeśli macie wychowawczynie polonistkę ( u mnie rok temu była fajna jazda z "Romeo i Julia" ;p)
jak coś mi do głowy wpadnie to dopisze...
2 3 2
2010-03-07T22:05:36+01:00
Wytnij serce i wypisz na nim imiona chłopaków wes pinezkę lub igle i podchoć do każdej dziewczyny.
wróżba polega na tym żeby dziewczyna wbiła igłę w imię chłopaka >oznacza to że beda razem ;) <
4 4 4