Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T21:54:07+01:00
Kucnij i zacznij dyszeć jak pies, tak jabyś przebiegli 200 metrów sprintem( tak około 40 sekund) -szybko wstań i wsadź sobie kciuk do buzi, a później mocno dmuchnij tak by powietrze nie mogło się wydostać -poczujecie się dziwnie przez chwilę, a później zanim się obejrzysie będziecie leżeć
10 4 10
2010-03-07T21:56:09+01:00
Ja to wiem że omdleć można np. podczas za dużego wysiłku fizycznego. np. jak biegniesz to wtedy z wycienczenia mozesz omdlec. yyy jak jestes np. glodny bo nie pracuje ci mózg, z gorąca co może być bardzo niebezpieczne, albo np. często w okresie dojrzewania młodzięz mdleje jak jest duszno czyli np. podczas apeli. A czasem mdlejemy z chorób. czasem teżprzez stres ale dobry sposób to ten co wyżej napisany :)
3 2 3
2010-03-07T21:57:05+01:00
Słyszałem kiedyś ze gdy weźniesz głęboki wdech i włożysz kciuka w usta i będziesz na niego napierał przez dłuższąchwilę tym co masz w płucach , to jest mozliwe omdlenie . (nigdy tego nie prubowałem i nie jestem pewien )
1 5 1