Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T22:00:07+01:00
Przykladem bedzie najwieksza liczba czterocyfrowa skladajaca sie z samych 9 (aby iloczyn byl najwiekszy).


9999
9 * 9 * 9 * 9 = 6561

9999 > 6561

Inny przyklad (juz nie musisz pisac):

4567
4 * 5 * 6 * 7 = 840

4567 > 840

Mam nadzieje ze pomoglem, pozdrawiam, Crazy. :)
p.s. troche nieskromnie licze na najlepsze rozwiazanie :D
4 3 4
2010-03-07T22:01:58+01:00
Weźmy dla przykładu liczbę
9999 iloczyn jej składników wynosi 9*9*9*9=6561
inna
3456=3*4*5*6=360
4 1 4