Uzupełnij zdania.
Białka są zbudowane z ................. . Ich liczba, kolejność i rodzaj nadają białkom indywidualny charakter. Skrobia i glikogen są zbudowane z cukru prostego - ............ . Tłuszcze to związki złożone z .............. i ............... ........................... .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T09:44:21+02:00
Białka są zbudowane z aminokwasów. Ich liczba, kolejność i rodzaj nadają białkom indywidualny charakter. Skrobia i glikogen są zbudowane z cukru prostego - glukozy. Tłuszcze to związki złożone z glicerolu (trzech cząsteczek alkoholu) i reszty kwasowej kwasów tłuszczowych.
12 4 12
2009-10-22T11:06:55+02:00
Białka są zbudowane z aminokawasow . Ich liczba, kolejność i rodzaj nadają białkom indywidualny charakter. Skrobia i glikogen są zbudowane z cukru prostego - monosacharydy . Tłuszcze to związki złożone z węgla i wodoru zakończone grupą kwasową.
6 2 6