Odpowiedzi

2010-03-07T22:09:20+01:00
Jedwabnik jest pozyteczny dlatego ze z tego kokonu bierze sie ta nic i z tego mamy jedwab.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T22:11:28+01:00
Jedwabnik jest pożyteczny ponieważ dzięki nie mu robi sie bardzo drogi materiał jak sama nazwa wskazuje nazywa się od jedwab.
wytwarzają one włókno jedwabne, wykorzystywane do wyrobu jedwabiu.

Mszyca- Występują masowo, żerują na roślinach. W większości są szkodnikami upraw.

stonka ziemniaczana-Żeruje na ziemniakach. Żywi się ich liśćmi, kwiatami i łodygami. często jedzą większość upraw.

gzy-larwy pasożytują w drogach oddechowych lub zatokach ssaków. Występują w około 1500 gatunkach, powodują ciężkie schorzenia, czasem śmierć zwierzęcia.

brudnica mniszka- organizm spożywający wiele rodzajów roślin lub zwierząt. ta jednak zazwyczaj zjada koree... ale nie każdą.

Osnuja gwiaździsta- Jeden z ważniejszych szkodników sosny pospolitej.

Mam nadzieje że pomogłam :))
3 4 3