Odpowiedzi

2010-03-07T22:06:16+01:00
Żyta-USA,egipt,włochy,niemcy,francja,w.brytania
kukurydzy-USA, chiny, brazylia,meksyk Francja
ryż-chiny,indie indonezja bangladesz wietnam
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T22:10:27+01:00
PRODUCENCI KUKURYDZY:
- Stany Zjednoczone 41,0%, Chiny 20,8%, Brazylia 4,9%, Argentyna 3,2%, Meksyk 3,0%, Francja 2,4%, Indie.

PRODUCENCI ŻYTA:
- Rosja, Białoruś, Niemcy i Polska} 40%,

PRODUCENCI RYZU:
- Chiny 34,3% i Indie 21,7% (głowni producenci), Bangladesz 5,0%, Indonezja 8,6%, Wietnam 5,2%, Tajlandia 4,1%.

ZIEMNIAKI (Chiny 16,2%, Rosja 10,6%, Polska 8,8%, Indie 8,5%, USA 7,3%, Ukraina 5,9%)

BURAKI CUKROWE (Rejony: zamojski, lubelski, dolnośląski, wielkopolski, kujawski, żuławski i zachodniopomorski)

bawełna - Chiny i Stany Zjednoczone.Indie.pakistan Uzbekistan. Egipt, Brazylia, Meksyk i Turcja

rzepak - polska - jeden z najwiekszych producentow
4 5 4