Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T23:17:18+01:00
Zaginą pies (kundel) jest brązowy na lewej łapce ma białą plamę.
Na szyi czerwoną obrożę. Na osobę ktura znajdzie psa czeka nagroda proszę dzwonić pod numer 111 222 333 bądź zgłosić sie na adres Ulica 20.
2 5 2
2010-03-07T23:17:53+01:00
Sprzedam;
aparat fotograficzny Corina Vision. Model C-18 stan bardzo dobry, obiektyw 38-150mm.
W komplecie orginalna torba i statyw.Cena do uzgodnienia


[email protected]
2010-03-07T23:19:27+01:00
Zaginol Pies !

Zaginol pies w miescie ( twoje miasto ). Okolo godziny 15-16 . Ten pies jest bardzo wazny dla mojej corki wiec bardzo potrzebuje pomocy .

Jest to pies rasy bokser
Pies byl koloru brazowego i mial na grzbiecie bialy pas,
mial 1 lape czarna a reszte koloru brazowego.

Jakby ktos widzial psa prosze o kontakt Telefoniczny ( jakis numer ) email ( jakis e-mail )
1 5 1