Odpowiedzi

2010-03-08T00:02:11+01:00
X² >4x
x² -4x > 0

Δ = 16

x₁= 4-4/2 = 0
x₂= 4+4/2 = 4

x∈(-∞ ; 0) suma (4; ∞)
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T01:08:14+01:00
X² >4x
x²-4x>0
x(x-4)>0

dla x(x-4)=0
x=0 lub x-4=0
x=0 lub x=4

x należy do przedziału (-nieskończoność; 0) lub (4; +nieskończoność)


Do rozwiązania wyżej:
Po co liczyć deltę?
Jak nie ma współczynnika c to liczenie delty jest niepotrzebne, tylko komplikuje sprawę.
20 4 20