Odpowiedzi

2010-03-08T07:52:03+01:00
Wejdź na te strone tam będziesz miała czego poszukujesz :)
::

http://pz.lap.pl/?id=news&pokaz=newsa&news_id=545

POZDRAWIAM ;*
1 5 1
2010-03-08T07:53:20+01:00
Wybrałam św. Karolinę, poniewarz zaciekawił mnie jej życiorys i poświęcenie się dla kościoła...


Licze na najlepszą :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T10:58:54+01:00
Na swoją patronkę wybrałam św. Karolinę. Mój wybór wziął się stąd, że moja domniemana patronka (którą była by wtedy Karolina Kózka), zaimponowała mi swoją wiarą - była gotowa zginąć broniąc swojej cnoty (została zamordowana jako 16-latka, broniąc się przed zgwałceniem przez rosyjskiego żołnierza na początku I wojny światowej).
1 5 1