Odpowiedzi

2010-03-08T09:40:28+01:00
Wschód słońca nad morzem jest bardzo piękny. Dookoła jest dużo wody a niebo ma piękne kolory. Do tego ładnie wschodzi słońce i roznieca wszystko. Słońce pięknie zlewa się z morzem i powstaje tak jak by światełko w tunelu. Wszystko budzi się do życia rankiem ... Słońce wychodzi pierwsze widać już go z daleka. Jest bardzo pięknie.

Eee takie tam :P Ale myślę że pomogłam ;)
Liczę na naj :**
Pozdrawiam :**:)
21 3 21
2010-03-08T09:41:41+01:00
Wcześnie rano nad pięknym morzem wschodzi jaskrawe i rażące słońce. Jest ogromne. Wschodzące słońce wygląda jakby wychodziło z wielkiej , rozległej wody która srebrzy się pod wpływem promieni słonecznych. Taki widok jest bezcenny, Chciałoby się aby trwał wiecznie, jednak aby kolejny raz zachwycić się tym trzeba przyjść następnego poranka...
25 3 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T10:06:17+01:00
Gładka tafla wody, zmarszczona pojedynczymi grzbietami zaczyna pojawiać się w pierwszych promieniach słońca. Kłębiaste chmury mienią się ciepłymi kolorami czerwieni i żółci. Szkarłatna tarcza wyłania się z wody, bardzo powoli odsłaniając swe nieziemskie oblicze. Ptaki hałasujące w oddali, przypominając. że takie zjawisko dzieje się naprawdę. Słońce wznosi się coraz wyżej , ukazując się w całej okazałości, pięknych barw.Chmury wspaniale harmonizują z odległą linią horyzontu,a żółta tarcza największej gwiazdy pokazuje drogę odbijającą się w zielono turkusowej toni.
26 4 26