Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T10:05:15+01:00
Witaj Majkucha .!
najpierw postacie:

Cześnik Raptusiewicz-opiekun Klary
Rejent Milczek-ojciec Wacława
Podstolina-ma wyjść za Cześnika,była kochanka Wacława
Wacław-syn Rejenta,kocha Klarę
Klara-podopieczna Cześnika,kocha Wacława
Papkin-taki jakby służący Cześnika(odwdzięcza mu się służbą za to że Cześnik uratował mu życie praktycznie)

^ ^ ^ ^ ^To są najważniejsze postacie. ^ ^ ^ ^ ^

streszczenie:
-Cześnik i Rejent są wrogami ponieważ dzielą zamek i każdy z nich chce go całego zagarnąć dla siebie
-Wacław i Klara chcą się pobrać a,el opiekunowie się na to nie zgadzają
-Cześnik chce wyjść za Podstolinę(chodzi mu najbardziej o jej pieniądze,ale nie wie ze Postolina ich nie ma i także chce się z nim ożenić dla pieniędzy)
-i oni wszyscy się ,kłócą,do tego dochodzi Papkin któremu podoba się Klara
-aż na końcu wszyscy się pogodzili

to jest szybkie streszczenie bo o takie prosiłaś : )
mam nadzieję ,że pomogłam i liczę na najlepszą : )

7 3 7
2010-03-08T10:37:16+01:00
Cześnik Raptusiewicz – skłócony z Rejentem, opiekun Klary
Podstolina – wdowa, Cześnik pragnie się z nią ożenić dla pieniędzy
Klara – wychowanica Cześnika, zakochana w Wacławie
Wacław – syn Rejenta, zakochany w Klarze
Papkin – na usługach Cześnika, zakochany w Klarze
3 3 3
2010-03-08T13:00:41+01:00
POSTACIE

Cześnik Raptusiewicz - opiekun Klary
Rejent Milczek - ojciec Wacława
Podstolina - ma wyjść za Cześnika, była kochanka Wacława
Wacław - syn Rejenta, kocha Klarę
Klara - podopieczna Cześnika, kocha Wacława
Papkin- służący Cześnika

STRESZENIE:

1. Cześnik i Rejent dzielą zamek i każdy z nich chce mieć cały zamek dla siebie dlatego kłócą się
2. Wacław i Klara chcą się pobrać ale Rejent i CZeśnik się nie zgadzają na to
3. Cześnik chce wyjść za Podstolinę dla pieniędzy których ona nie ma
4. Papkinowi podoba się Klara i walczy o jej uczucie co przywodzi do kolejnej kłóotni
5. Dochodzi do zgody między nimi po czym Wacław bierze ślub z Klarą
3 3 3