Odpowiedzi

2010-03-08T10:27:20+01:00
Panie Boże dziękuję Ci że się mną opiekujesz. Dziękuję Ci że jesteś zawsze przy mnie gdy Cię potrzebuje ;)


Myślę że pomogłam :)
Liczę na naj :):* pOzdrawiam :):**
3 4 3
2010-03-08T10:28:07+01:00
Panie boże bardzo dziękuje ci za opiekęi troskę nademnoł.Wierze w ciebie bardzo i nie opuszczaj mnie w tych złych i dobrych chwilach.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T10:42:33+01:00
Panie Boże mimo, że nie zawsze jestem idealna ty i tak nigdy mnie nie opuszczasz i za to ci dziękuje. Piecze które nade mną roztaczasz daje mi poczucie bezpieczeństwa bez którego ciężko byłoby mi funkcjonować. Dziękuje Ci za wszystko co dla mnie robisz, za to, że mnie wspierasz, za to, że masz mnie w swojej opiece, za to, że we mnie wierzysz. Dziękuje Ci za to wszystko.
3 4 3