Odpowiedzi

2010-03-08T10:34:15+01:00
Muzyka Chopina
To dla mnie skarb
Czym więcej jej słucham
Tym więcej chce mi sie śmiać

Chopinie szkoda że nie jesteś tu
Ty do zycia bys mnie obudził,
Bym mogła cie znaleźć
nawet na końcu świata ,
abys zagrał na białym pianinie
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T10:40:28+01:00
Kto by grał tak pięknie jak ty?
Kto by umiał zagrać tak pięknie polonezy?
Kto by dorównał Ci w grze na pianinie?
Dziś nam Ciebie Fryderyku brak.
Zostały tylko płyty i wspomnienia.
Zawsze wszyscy Cię będą pamiętać.
Byłeś najlepszym kompozytorem.
Gdy grałeś to nutki skakały
słowa z ust same wylatywały,
wszystko pięknie się rozchodziło,
prawdziwy koncert!

1 1 1