Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T10:40:43+01:00
Wymiary trzeba wymnozyć i zamienić na litry sześcienne, potem jeszcze nraz przez dwie tzrecie i otrzymamy wynik :)))
''

maże dobrze
1 5 1
2010-03-08T10:41:36+01:00
0,8x0,5=0,4
0,4x0,6=0,24
0,24-100%
0,24:100=0,0024 - 1 %
1 4 1
2010-03-08T10:45:55+01:00
V = a * b * h
0.8 * 0,5 * 0,6 = 0,24 m³
0,24m³ = 240 l
240 * 2/3 = 160

by napełnić je do ⅔ wysokości potrzeba 160l wody
1 5 1