Odpowiedzi

2010-03-08T10:45:33+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Z obchodzone 2 listopada - zaduszki

M odmawiamy ją rano i wieczorem - modlitwa

A szata, którą zakłada ksiądz - ornat

R biały pasek pod szyją księdza - koloratka

T w Piśmie Św. jest stary i nowy - Testament

W jest ich cztery Ewangelie

Y Jeden z apostołów - Szymon

C jeden z sakramentów Św - chrzest

H -wierzył w Boga,był bardzo bogaty, za niedługo stracił żone , dzieci i bogactwo, gdy już był tak biedny dalej wierzył w Boga i Bóg mu zwrócił to wszystko co mu odebrał - Hiob

W potrzebna do zbawienia - wiara

S główna (najważniejsza ) msza w niedziele- suma

T trwa 40 dni - Post

A inaczej 10 przykazań Bożych - dekalog

N wiara, .... , i miłość - nadzieja

I odmawiane są w niedzielę podczas postu -Gorzkie żale

E ta sroda rozpoczyna post - popielcowa

daj naj
1 4 1
2010-03-08T12:20:32+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Z - Chrystus dźwigał go na Golgotę - krzyż
m - sakrament przyjmowany podczas mszy sw. - komunia
a - na końcu każdej modlitwy - amen
r - otarła twarz chrystusowi, - weronika
t - trwa 40 dni - post
w - ostatnia...., ktorą jezus spożył z uczniami. - wieczerza
y - imię cyrenejczyka który pomogł jezusowi niesc krzyz - szymon
c - modlitwa odmawiana codziennie - pacierz
h - w ręku kapłana podczas przeistoczenia - hostia
w - niedziela poprzedzająca wielki tydzień - palmowa
s - jeden z ewangelistów - mateusz
t - jeden z warunków dobrej spowiedzi - pokuta
a - uczeń, któremu jezus daje maryje za matke - jan
n - tam mieszkają księża - plebania
i - umył ręce skazują jezusa na śmierć - piłat
e - rozpoczyna okres wielkiego postu - popielec
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T13:55:55+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Oto krzyżówka:
Z- Nowe imię Jakuba- Izrael
M- Urodził się tam Jezus- Betlejem
A- Pierwszy mężczyzna- Adam
R- Zakłada ją kapłan na Mszę Św.- ornat
T- Skazał Jezusa na śmierć- Piłat
W- Król izraelski, syn Jessego- Dawid
Y- Izrael czyli ...- Palestyna
C- Ochrzcił Jezusa- Jan Chrzciciel
H- ... Pana Jezusa w Jordanie- chrzest
W- Symbol Łukasza Ewangelisty- wół
S- 40 dniowy- post
T- Pierwszy papież- Piotr
A- Został ukrzyzowany Jezus na górze- Golgota
N- Napis na krzyżu- INRI
I- ...do Koryntian, Rzymian, Efezjan- list
E- Rodzinne miasto Jezusa- Nazaret

myślę że pomogłem
liczę na naj