Odpowiedzi

2010-03-08T12:14:52+01:00
Wystarczy liczyć. ile sekund naliczymy tyle kilometrów dalej było wyładowanie ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T12:36:20+01:00
Obserwujesz błyskawicę i zaczynasz liczyć do momentu usłyszenia grzmotu. Na czas = 3s przypada w przybliżeniu 1 km.
Najpierw widzimy błyskawicę bo rozchodzi się z prędkością światła (300 000 km/s) a potem słyszymy grzmot bo rozchodzi się z prędkością dźwięku (340 m/s)
1 4 1