Odpowiedzi

2010-03-08T12:25:10+01:00
1.Zapoznanie się z zakwaterowaniem.
2.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T12:31:47+01:00
Dzień 1:
-zjazd trasą z Kopca
-oglądanie widoków (Plisko) i zjazd trasą nr 5 <<Plisko>>
-oglądanie Sanktuarium poświęcone Matce Bożej Pani Korbielowskiej, którym zajmuje się Zakon Dominikanów.
-zwiedzanie osady wołoskiej założonej w XV wieku

dzień 2:
-oglądanie kaplicy drewnianej z XIX wieku
-dom drewniany z XIX wieku
-oglądanie Kościoła p.w. NMP Królowej Aniołów
-wyciąg narciarski

dzień 3:
-zwiedzanie miasta
-basen
-osada
-przejście ulicą Cerla do Majówki