Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T12:46:38+01:00
Zeussyn Kronosa I Rei. Ojciec obawiajac sie potencjalnego zagrozenia ze strony syna, chcial go zjesc. Reja owinela symatka kamien, ktorzm Kronos sie zadlawil, wypluwajac dzieci, ktore zjadl wczesniej. Reja zeszla na ziemie z Zeusem, gdzie wzchowaa go koza Amaltea.
2010-03-08T13:01:51+01:00
1 okrutny Kronos
2 podstęp matki rei
3 zeusa wychowuję obca kobieta
4 zeus dorasta i odkrywa prawdę o ojcu
5 zeus zabija ojca