Odpowiedzi

2010-03-08T13:09:07+01:00
A) 2,5x=5 /:2,5
x=2
b) 0,2x=2 /:0,2
x=10
c) 7-x=6,5
7-6,5=x
0,5=x
d) 11x=0 /:11
x=0
e) 2(x-1)=2/:2
x-1=1
x=1+1
x=2
f)3,6x=-3,6/:3,6
x=-1
g) 0,1x=-1/*10
x=-10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T13:12:38+01:00
A) 2,5x=5/2,5
x=2

b) 0,2x=2/0,2
x=10

c) 7-x=6,5
-x=6,5-7
-x=-0,5/-1
x=0,5

d) 11x=0/11
x=0

e) 2(x-1)=2
2x-2=2
2x=4/2
x=2

f) 3,6x=-3,6/3,6
x= -1

g) 0,1x=-1/0,1
x= -10


2 4 2
2010-03-08T13:56:35+01:00
A)
2,5x=5
x=2

b)
0,2x=2
x=10

c)
7-x=6,5
-x=6,5-7
-x=-0,5
x=0,5

d)
11x=0
x=0

e)
2(x-1)=2
2x-2=2
2x=2+2
2x=4
x=2

f)
3,6x=-3,6
x=-1

g)
0,1x=-1
x=-10