Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T13:16:21+01:00
Serdecznie zapraszamy wszystkich na apel związany z dniem Kobiet. Apel odbędzie się w poniedziałek w OSP Warszawa. Godzina rozpoczęcia: 10.30! Serdecznie wszystkich zapraszamy !

Dyrektor OSP Warszawa
2010-03-08T13:21:13+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam panią Annę Nowak na apel z okazji Dnia Kobiet, który odbędzie się 8.03.br o godzinie 18:35 w Gimnazjum Nr XX w Warszawie na sali gimnastycznej.
Czekam z niecierpliwością na pani przybycie.

Jan Kowalski