Odpowiedzi

2010-03-08T13:18:32+01:00
V=25*10*3
V=750m³
1m³=1000l
750m³ *1000l=750 000 l
2010-03-08T13:18:38+01:00
V=25*10* 3=750m sześciennych=750000l
1l=1dm3
1m3=1000dm3

odp. rzeba wlać 7500000l
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T13:24:50+01:00
V=25*10*3
V=750 [m sześciennych]

1l=1dm sześcienny
1m sześcienny=1000 dm sześciennych
750*1000=75000 [dm sześciennych]= 75000 l

Odp.: Należy wlać 75000 l wody do tego basenu