Odpowiedzi

2010-03-08T13:18:28+01:00
Zapraszamy wszystkie kobiety na impreze z okazji dnia kobiet który odbywa sie 8 marca .bedzie fajna muzyka i duzo konkursów . Każda kobieta pod koniec dostanie kwiaty od panów XD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T13:20:20+01:00
ZAWIADOMIENIE.
W dniu 8 marca 2010r o godzinie 15 w parku regionalnym rozpocznie się wielka impreza plenerowa, przeznaczona dla wszystkich Kobiet w wieku od 0 do 100 lat.
W planach przewidziano występ zespołu FELL ( godzina 15,30), poczestunek, występy pociech ( godzina 17.00), pokaz sztucznych ogni ( godzina 20.00), dyskotekę ( godzina 20.30) do późnych godzin nocnych.
Serdecznie zapraszamy wszystkie Kobiety do udziału w imprezie!
Taka impreza zdarza się tylko raz w roku!
Wstęp wolny!
1 1 1