Odpowiedzi

2010-03-08T13:41:17+01:00
-prawybory w Po
-Sikorski obraza prezydenta("prezydent moze byc niski ale nie moze być mały")
-debata Sikorski-Komorowski
-kongrae PiS
-wybory 'nowego'przewodniczacego PiS-u oczewiście J. Kaczyński(tylko 51 było przeciw)
-trzęsienie ziemi w Turcji
-trzy medale Justyny Kowalczyk na olimpiadzie, dwa srebra Adama Małysza na olimpiadzie, brąz pnnczenistek-razem to 6 medali najleprzy wynik Polaków w historii
-wpadki organizatorów igrzysk: śmierć gruzina na torze saneczkowym, wypadek biegaczki na nartach-połamane żebra
-afera zwiazana z astma wśród uczestniczek biegów narciarskich 90%najleprzych jest chora na astme i moze przyjmować zakazane środki dopingujace
- dziś po raz 82-rozdanie oscarów w hollywood
-krwawe wybory do parlamentu w Iraku
-Marek Kamiński zimowy spływ po Wisle
-'manifa'
-aaki na policjantów-przeepis by policjant miał broń zawsze przy sobie
-gigantyczny karambol w USA(40 samochodów na autostradzie)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T15:46:31+01:00
2.01 - Paryż świętował rocznicę Urodzin Chopina
3.03 - Dziecko kierowało ruchem lotniczym w Nowym Yorku
4.03 - 50 statków utknęło w lodzie w Bałtyku
- Premier i prezydent osobno w Katyniu
5.03 - ONZ przekaże Chile 10 mln dolarów na pomoc po trzęsieniu Ziemi
- Hall: nie ma powodu aby likwidować gimnazjów
6.03 - Napadli z karabinami i maczetami na kasyno, zgubili pół łupu
- J. Kaczyński został wybrany na prezesa PiS
7.03 - Wybory parlamentarne w Iraku, 24 zabitych i 70 rannych
- Rozdano Złote Maliny
8.01 - Gala Rozdania Oskarów
- Awaria samolotu w Gdańsku