Rzeka amazonka wlewa do oceanu atlantyckiego około 120 000 m³ wody w ciągu sekundy. W basenie olimpijskim mieści się 2 300 000 l wody.Ile takich basenów mogłaby napełnic w ciągu sekundy rzeka Amazonka?



Proszę pomóżcie potrzebne na jutro......

2

Odpowiedzi

2010-03-08T13:44:53+01:00
Musisz odjąć i wszystko:)Pozdro
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T13:49:17+01:00
W sekunde 120 000 m³ = 120 000 000dm³ = 120 000 000 Litrow
120 000 000 : 2 300 000 = 52,1739
w sekunde mozna napelnic 52 baseny
1 1 1