Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T13:26:36+01:00
Http://www.edukacja.katowice.pl/materialy/publikacje/jadlospis.pdf znajdziesz to tu polecam licz ena naj
2010-03-08T14:09:14+01:00
ŚNIADANIE
Mleko z chrupkami
Kanapka z sałatą pomidorem masłem chleb z ziarnami herbata
2 ŚNIADANIE
Tabliczka czekolady
Kanapka z szynką
Jabłko
OBIAD
Zupa jarzynowa
Ziemniaki zdrowe mięso surówka
Podwieczorek
Sałatka owocowa
Kolacja
Kanapka z serkiem topionym pomidorem ogórkiem zielonym
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:05:34+01:00
Śniadanie
płatki śniadaniowe (musli) 50 g (pół szklanki)
250 ml mleka 0,5 %
bułka maślana
serek homogenizowany o smaku waniliowy (135 g)
250 ml soku grapefruitowego
średniej wielkości jabłko
o wartość energetyczna: 750 kcal
Drugie śniadanie ..
2 kanapki chleba razowego- pumpernikiel
5 g masła śmietankowego
2 listki sałaty
2 plastry polędwicy z drobiu
250 ml sok marchewkowo- jabłkoweg

Obiad...
200 g frytek
dorsz pieczony
sałatka marchewkowo- jabłkowa
ciastko francuskie z kremem
herbata z cytryną

Podwieczorek...
sałatka wieloowocowa
125 ml soku pomarańczowego

Kolacja..
Bułka grahamka
5 g masła śmietankowego
2 plastry ementalera
1 pomidor
2 plastry polędwicy z drobiu
kakao :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
1 2 1