Zapisz w postaci wyrażenia algebraicznego lidzbę dwucyfrową , której :
a)cyfrą dziesiątek jest x , a cyfrą jedności jest y :
b) x jest cyfrą jedności , a y jest cyfrą dziesiątek
WSKAZÓWKA ( tak pisze na dole w zadaniu)
64=6*10+4 728=7*100+2*10+8

3

Odpowiedzi

2010-03-08T13:32:31+01:00
A).
10•x+y
b).
10•y+x
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T13:33:00+01:00
Zapisz w postaci wyrażenia algebraicznego liczbę dwucyfrową , której :
a)cyfrą dziesiątek jest x , a cyfrą jedności jest y :

x*10 + y = 10x + y

b) x jest cyfrą jedności , a y jest cyfrą dziesiątek

y*10 + x = 10y + x
3 5 3
2010-03-08T13:48:35+01:00
Zadanie A
10•x+y
Zadanie B
10•y+x
1 5 1