Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-22T12:51:10+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T13:02:41+02:00
Waga netto - n
tara - t
waga brutto - b
n = 7.5kg
t = 2.5 kg
b = n + t
b = 7,5 kg + 2,5 kg
b = 10 kg

%n = n ÷ b × 100%
%n = 7.5 kg ÷ 10kg × 100% (kg się skracają, czyli wykreślamy je)
%n = 0,75 × 100%
%n = 75%

Odp: Waga netto stanowi 75% wagi brutto.
1 1 1
2009-10-22T13:43:13+02:00
Netto 7,5 kg
tara 2,5 kg
wiec brutto 7,5+2,5= 10kg

10> 100%
7,5>x%

x=(7,5*100)\10= 75%